03.12.2015

Blogg-Desember og Giveaway

Blog-desember er tilbake og det samme er giveaway. For du som er ny her på bloggen så går dette ut på at jeg vil prøve å blogge hver dag i desember, slik som i 2013 hvor jeg blogget 17/31 dager. Målet i år er å klare minst 18. Det blir også Giveaway hvor jeg vil gi bort to bøker og noen andre goodies, en bok til hver av de heldige vinner.

Den første boken er The Immortal Rules av Julie Kagawa (anmeldelse kommer) og handler om unge Allison som lever i en Dystopisk verden hvor Vampyrer finnes. Den andre boken er The Fill-In Boyfriend av Kasie West (anmeldelse), som er en ekstremt sjarmerende historie om Gia som blir dumpet rett før hun skal på ball med kjæresten og som desperat finner en erstatning.



Regler
- Du kan bo hvor så helst så lenge Book Depository sender til landet ditt (se her)
- Det vil være to vinnere som får hver sin bok
- Konkurransen varer fra 12:00 3. desember til 12:00 1. januar
- Fyll ut Rafflecopteren under

Du må være villig til å gi bort adressen din slik at jeg kan få sendt deg premien. Du må ha samtykke fra foreldre/ verge om du er under 18 år. Adressen vil ikke bli brukt til noe annet enn å sende premien.

a Rafflecopter giveaway Konkurransen er ikke sponset. Vinneren vil bli kontaktet 1. januar, du har 48 timer (2 dager fra e-posten ble sendt) på å svare på mailen jeg sender før premien vil bli gitt videre til noen andre.

1 kommentar:

  1. Det blir gøy å se om du klarer å poste noe minst atten dager nå i desember. Heier på deg! Begge bøkene i Giveawayen virker veldig bra, og jeg gleder meg til å se hvordan det går!

    SvarSlett