02.01.2015

Mål for 2015


Det er rart å tenke på hvor fort året gikk. Jeg har mange fine minner fra 2014 og gleder meg til å se hva som kommer i 2015. Noen av mine høydebunkter fra 2014 er at jeg reiste på språkkurst til Frankrike, tilbragte sommerferien med gode venner og at jeg flyttet til Trondheim og begynte å studere ved NTNU. For en kort oppsumering av leseåret 2014 kan du klikke her. I år har jeg også laget meg en liste over mål for det nye året som jeg håper å få gjennomført, listen ser slik ut:
  1. Lese 30 bøker. (Det blir dessverre lite tid til lesing når man studerer)
  2. Utforske nye sjangre
  3. Kjøpe færre bøker, og heller lese de jeg eier fra før.
  4. Lage en liste med bøker andre har anbefalt og lese et x antall av disse
  5. Skrive om hver bok jeg leser. (Jeg klarte det ikke i fjor, men jeg føler 2015 er året.)
Det nye året førte også med seg ett oppdatert designet her på bloggen. Jeg følte for noe lysere og lettere enn det forrige temaet, og liker dette veldig godt for øyeblikket. I tillegg har jeg blitt book depository affiliate, som betyr at jeg har fått en link som du kan bruke om du ønsker å bestille bøker fra book depository. Da får jeg 5% i kommisjon for at du kjøpte noe derifra via min link, og du betaler ikke noe ekstra. Dette er igjen bare om du ønsker å bruke linken.

Godt nyttår alle sammen!

Buy This Book from Book Depository, Free Delivery World Wide

6 kommentarer:

  1. I 2014 prøvde jeg å lese andre sjangere enn det jeg pleier. Så leste litt krim bøker, en sjanger jeg sjelden leser frivillig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy. Jeg liker egentlig krim veldig godt, men har lest lite av de siste årene. Det går for det meste i det samme sjangrene innenfor YA. :)

      Slett
  2. Lykke til med målene, Elena :) Jeg har satt 50 bøker som mål på Goodreads, men om jeg klarer det er en annen sak, jeg gjorde ikke det i 2014(43 ble det da). Uansett så er ikke antallet egentlig viktig(men det er gøy å holde tellingen), men at det er bøker som gir meg noe på den ene eller andre måten. Ha en super søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, til deg og. Ja, er helt enig. Det er gøy å ha en oversikt, men jeg foretrekker heller å kose meg med bøker og ikke lese når jeg ikke har tid bare for å rekke en tidsfrist :-)

      Slett
  3. Superflotte mål og dette klarer du :D Finskriver et lignende innlegg selv akkurat nå, og håper vi kan finne på ting sammen dette nye året :D
    - Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja prøvde å lage litt åpnere må så kanskje jeg klarer dette! Gleder meg til å se. Ja! Bokshopping!

      Slett