20.07.2014

Oppdatering - Sommer 2014

Dette kommer ikke til å være et bokrelatert innlegg men heller en liten oppdatering på hva som skjer i livet mitt, og en forklaring på hvorfor det ikke blir mye blogging fra min side i ukene som kommer.

Som jeg har nevnt i noen tidligere innlegg så skal jeg flytte til Trondheim fra Bergen, for å begynne å studere. Jeg kom inn på førsteønsket mitt, datateknologi (siviling.). Jeg er super fornøyd og er klar for å begynne å studere etter det som føles som et alt for langt friår. Jeg har savnet å gå på skole og gleder meg mye til å begynne å studere. Jeg gleder meg også til å flytte til et nytt sted og møte mange nye mennesker. På grunn av pakking, flytting og det at jeg vil bruke mest mulig tid med familie og venner blir det nok lite oppdateringer før jeg flytter den 29. juli. Etter dette vil det nok også bli få oppdateringer pga. mangel på internett og det at jeg vil oppleve nye steder, delta på forkurs etterfulgt av immatrikulering.

Jeg vil selvfølgelig blogge innimellom, om det så blir innlegg fra mobiltelefonen min, men jeg kan ikke love noe regelmessige eller lange innlegg. Jeg vet ikke hvor mye jeg får lest i nærmeste fremtid heller, men jeg har notater til ulike bøker jeg har lest det siste året som jeg burde skrive anmeldelser av. Men jeg håper dere forsatt følger med for jeg vil ikke forsvinne helt. Om dere har bloglovin så kan dere bare følge meg der så får dere beskjed hver gang jeg skriver et nytt innlegg. (Min blogg på bloglovin.)

Håper dere har en fin sommer!

1 kommentar:

  1. Gleder meg sånn til du kommer oppover, tihi :D Da er det på NTNU Gløshaugen du skal begynne da? Skal selv flytte over til Gløs dette året, så det blir stas :)

    Kommer selv innover til byen rundt 12 august, like før fadderuka begynner, hehe vi får snakkes!

    Har forresten lest Anna and The French Kiss jeg også nå, og jeg eeelsket den!

    - Siri

    SvarSlett