10.06.2014

Topp Ti Tirsdag: lest så langt i år

Jeg holder for øyeblikket på å skrive noen mini anmeldelser av bøkene jeg har lest i det siste så jeg tenkte at jeg i mellomtiden kunne post en "topp ti tirsdag."

Topp ti tirsdag er et meme laget og vertet av The Broke and the Bookish, der de hver uke gir deg et tema som du kan lage en topp ti liste til. Denne ukens tema er "top ten books read so far this year." Jeg har lest over ti bøker i år men jeg tror jeg holder denne listen kort. Jeg vil dermed dele mine fem absolutte favoritter fra så langt år. De står ikke i noen spesiell rekefølge, bildene vil lede deg til min anmeldelse eller bokens goodreads side.


 
 


2 kommentarer:

  1. Har veldig lyst til å lese alle disse, men de jeg absolutt vil lese er The Darkest Minds og Fangirl :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper u får lest de snart da også gleder jeg meg til å se dine anmeldelser om du gjør det :-D

      Slett