06.06.2013

14. juni 2013

Dette er datoen da jeg endelig er ferdig med 13 års skolegang. Etter heldagsprøveperiode, russetid og tre skriftlige eksamener er skoleåret endelig i ferd med å være over. 14. juni er dagen for min fjerde og siste eksamen på videregående skole. Heldig var jeg også som kom opp i muntlig Engelsk Litteratur. Å snakke om 3 tekster du interesserer deg for, kan det bli gøyere? Denne datoen er også dagen for avslutningsfest og "vitnemålsutdeling". Etter det er jeg offisielt ferdig med alt skolerelatert, og sommerferien min starter.

Jeg vil da prøve å komme tilbake sterkt med bloggingen. Frem til da vil de kanskje komme bokanmeldelse av bøker som kan være relevante for meg til eksamen. Altså Lord of the Flies, Pride and Prejudice, o.l.

Så snakkes etter dette! 
- Elena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar