04.10.2012

Måneden som var: September

September har ikke vært min beste lesemåned. Skolen har begynt å ta seg opp med prøver, innleveringer og tårn med lekser har stablet seg opp så det har vært lite tid til lesing. Jeg har klart å fullføre en bok, Bloodrose, siste bok i Nightshade serien til Andrea Cremer, samt at jeg er halvveis i tre bøker. Haikerens Guide til Galaksen, Croak og Tales of the Greek Heroes.

Jeg hadde en ukes tur til Athen med idrettslaget mitt så tiden gikk mer bort på soling, trening, spising og heiing enn lesing. Turen var fantastisk gøy, og nå er det bare to dager igjen på skolen før vi har høstferie. I høstferien skal jeg prøve å ta igjen litt tapt lesing, samt å lese ferdig bøkene jeg har valgt til særemne/  fordypningsemnet vi må ha i norsk nå i tredjeklasse.

Jeg beholder TBR listen fra forrige måned og legger bare til den nyeste Percy Jackson boken som jeg har gledet meg til i evigheter nå!

Bøkene jeg har tenkt til å lese i Oktober:
Mark of Athena av Rick Riordan
Hounded av Kevin Hearne
The Magican av Michael Scott
The Sorceress av Michael Scott

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar