11.07.2012

Nytt i hylla #1

Da er jeg endelig tilbake fra ferietur. Ferieturen ble kortvarig pga. dødsfall i familien, så derfor tok det litt tid før jeg har kommet i gang med både lesing og blogging.

I går var jeg en tur til byen og kjøpte meg alle Percy Jackson bøkene. Serien var egentlig ikke på lese listen min for i sommer, men etter å ha lånt den første boken i serien på fergeturen fra venninnen min klarte jeg ikke å slutte å lese. Sist jeg "leste" de, hørte jeg dem bare på lydbok. Det å lese dem med egne øyner var enda gøyere og gjorde det lettere å leve seg inn, så nå må jeg bare fullføre alle bøkene før neste bok kommer i oktober. Bokhandelen hadde også fått inn min utgave av Insurgent, så den skal også leses så snart som mulig.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med mye flott til bokhylla. Du får kose deg. :)

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Sparer den til sydenturen, gud så jeg gleder meg!

      Slett