15.06.2012

Tittel avsløring: Bloodlines 3

Om du ikke har fått det med deg så er jeg en stor fan av Vampire Academy og oppfølgerserien Bloodlines, skrevet av Richelle Mead. Facebooksiden til Bloodlines har nå 25 000 følgere, og for å feire dette har Mead røpt tittelen på den nye boka og første paragraf. Datoen for boka er satt til 12. Februar 2012. Så da er det ikke annet å gjøre enn å vente!

Jeg har også skrevet anmeldelse for bok to i serien, The Golden Lily. Denne vil bli bostet mellom 22. Juni - 6. Juli, for da er jeg bortreist. Skal i bryllup til en av mine spanske onkler og deretter på sydentur med familien. Altså vil det bli postet automatiske/ planlagte blogginnlegg i den perioden jeg er borte.

Titelen på den tredje boka er The Indigo Spell og under har du første paragrafen:
This wasn’t the first time I’d been pulled out of bed for a crucial mission. It was, however, the first time I’d been subjected to such a personal line of questioning. “Are you a virgin?”
En siste ting, jeg har laget et nytt bloggdesign. Er ikke helt fornøyd med headeren og kodingen enda, men det for forbli slik for nå. Jeg har også lagt til to nye sider, lest i 2012 og om bloggen.
Enjoy og ha en fin dag.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt design, fantastisk flott :)

    SvarSlett
  2. For en fantastisk åpningslinje :D Jeg har sagt det før, men jeg må si det igjen jeg må få lest ferdig VA serien snart!

    Jeg liker det nye designet ditt og jeg digger fargene!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nytt design, var stilig og fint:)Må også få lest VA serien:) Ha en herlig helg!:)

    SvarSlett