22.06.2012

Framtidige favoritter #2

Fremtidige favoritter er en fredags spalte fra Bokelskerinnen. Det går ut på "å skriver litt om bøker jeg ønsker meg, bøker jeg gleder meg til å lese, bøker jeg er spent på osv."


Croak av Gina Damico Goodreads
Utgitt: 20. mars 2012
Sixteen-year-old Lex Bartleby has sucker-punched her last classmate. Fed up with her punkish, wild behavior, her parents ship her off to upstate New York to live with her Uncle Mort for the summer, hoping that a few months of dirty farm work will whip her back into shape. But Uncle Mort’s true occupation is much dirtier than that of shoveling manure.
He’s a Grim Reaper. And he’s going to teach her the family business.


Eternally Yours (Bok 3) by Cate Tiernan Goodreads
Når: 6. november 2012
After 450 years of living, Nastasya Crowe should have more of a handle on this whole immortal thing.... After a deadly confrontation at the end of Darkness Falls, the second Immortal Beloved novel, Nastasya Crowe is, as she would put it, so over the drama. She fights back against the dark immortals with her own brand of kick-butt magick...but can she fight against true love?

Croak er allerede gitt ut, men jeg har ikke fått sjansen til å lese den enda. Elsker alt som har med mytologi og historier å gjøre, så hvorfor ikke lese om the Grim Reaper? Jeg kommer ikke å gjøre det... Målet er å få lest den i løpet av i år. Eternally Yours er tredje bok om Natasya. Den første, Immortal Beloved, var ingen actionfylt bok, men det var forsatt noe fengende ved hele boka. Jeg likte karakteren veldig godt og gleder meg til å lese (og le).

2 kommentarer:

  1. Croak gleder jeg meg til å lese og. :)

    SvarSlett
  2. Jeg må ha 2'ern i Immortal Beloved serien :) Likte den første veldig godt, den var liksom litt annerledes.

    SvarSlett