02.05.2012

Waiting on Wednesday. II

"Waiting On" Wednesday er en ukentlig post hostet av Breaking the Spine, som skinner et lys på nye bøker som kommer ut.

The Golden Lily (Bloodlines #2)
av Richelle Meade
Utgis: 12 Juni, 2012
goodreads

Dette er bok to i oppfølger serien til Vampie Academy, som er min absolutt favoritt serie. Denne serien handler om Sydney en Alkymist, de som har i oppgave å rydde opp etter at snille vampyrer dreper de onde. Dette og å holde alle spor av vampyrer skult fra mennesker. Sydney er på et oppdrag der hun blir flyttet til Calefornia for å passe på Jill, en viktig vampyr i fare (hun er i slekt i en veldig viktig figur i vampyrverdenen.) Sammen med Eddie (en "Guardian" Vampyr, som skal bevokte Jill med sitt liv) og Adrian (vampyr og bundet til Jill) møter de utfordringer. Sydney har hele livet fått drillet inn i seg at vampyrer er noe unaturlig, men litt etter litt begynner hun å falle for sine nye venner.

Jeg gleder meg til å få fatt i neste bok som kommer ut i begynnelsen av Juni. Har ventet alt for lenge allerede!

2 kommentarer:

  1. Har ikke lest Vampie Academy serien, men har skaffet meg nå første boken:) Er spent på den:) elsker vampyrer:) Ha en fin helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du liker den, en av de bedre vampyrbøkene jeg har lest!
      Takk det skal jeg (Konfirmasjon til lillebror = kake), håper du også har en fin helg!

      Slett