08.05.2012

Topp Ti Tirsdag: "Quotes From Books.".

Top ti tirsdag er et meme laget og hostet av The Broke and the Bookish.
Jeg har store problemer med å finne noen jeg elsker mer en andre, så jeg bare poster noen av de jeg syns er bra. Jeg pleier som oftest å lagre de som får meg til å le, men de gir kanskje ikke mening for de som ikke har lest boka? (Ingen spoilers.) Jeg poster dem på engelsk fordi det er slik jeg har lagret de, og rekkefølgen spiller ingen rolle.
  1. "There is plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it." - Cassandra Clare, Clockwork Angel
  2. "Me? Die? Didn't they tell you, princess? I'm Robin Goodfellow." - Julie Kagawa, The Iron King
  3. "I'm ready to move onto something else, like practicing with knives or defense agaist the dark arts. Cool things." "Did you just quote Harry Potter?" - Jennifer L. Armetrout, Half-Blood
  4. "Like mold on books, grow myths on history." - Laini Taylor, Daughter of Smoke and Bone
  5. "If your eyes weren't open, you wouldn't know the difference between dreaming and waking." - Richelle Meade, Blood Promise
  6. "A brave man acknowledges the strength of others." - Veronica Roth, Divergent
  7. "Well, don't expect us to be too impressed. We just saw Finnick Odair in his underwear." - Suzanne Collins, Mockingjay
  8. "You know you can’t be happy unless you’re unhappy sometimes, right?" - Lauren Oliver, Delirium
  9. "Bloodthirsty little beasts. Never trust a duck." - Cassandra Clare, Clockwork Angel
  10. "There is no evil. There is no good. There is only life, and the absence of life" - Brodi Ashton, Everneath
og en siste fordi dette var gøy:

  • “I don't want to be a man," said Jace. "I want to be an angst-ridden teenager who can't confront his own inner demons and takes it out verbally on other people instead." ― Cassandra Clare, City of Ashes

3 kommentarer:

  1. Flotte sitater. Liker spesielt 3, 4, 9 og den siste unummererte. :)

    SvarSlett
  2. Haha, love that Mockingjay quote. ♥

    SvarSlett