02.04.2012

In My Mailbox #1

Ideen bak In My Mailbox (ukentlig meme startet av The Story Siren) er å bringe bøker frem i lyset for andre blogglesere og bloggere.

Denne uken har jeg bare anskaffet meg en ny bok. Planen var å kjøpe Nightshade og Legend, men butikken var dessverre utsolgt. Jeg er for lat til å dra til en annen butikk, eller simpelt hen bestille dem på nettet. Så jeg sier bare better luck next time.

Beautiful Creatures av Kami Garcia og Margaret Stohl.

Jeg gleder meg til å fullføre denne, har hørt mye bra om den!

3 kommentarer:

  1. Jeg venter spent på å høre dommen fra deg. Snart kommer det vel film også, tror det er til neste år :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tror de skal begynne å filme i februar så det blir spennende å se. :-)

      Slett
  2. I still have to read this series! I hope you enjoy it :)

    Thanks for stopping by~

    SvarSlett