29.03.2012

Norsk bokblogg

Hei,
La meg først introdusere meg selv ved å si at jeg er en 18 år gammel jente som elsker å lese. Bøker jeg er spesielt interessert i er av sjangeren fantasy. Jeg foretrekker bøker der hovedkarakteren er lit bad-ass som i Vampire Academy, Percy Jackson, Dødslekene, med flere. Jeg leser for det meste bøker på engelsk.

Jeg bestemte meg for å lage denne bloggen på norsk fordi jeg ikke har sett så mange norske bok blogger rundt omkring. Jeg vet at det er et stort bloggmiljø for bokblogger på engelsk, men det norske vet jeg nesten ingenting om. Så voila, for å gjøre noe med min mangel på kunskap starter jeg denne bloggen.
Her kommer jeg til å poste anmeldelser av bøkene jeg leser, i postkassen min (laget av the story siren), top ti tirsdag (laget av The Broke and the Bookish), venter på onsdag (ab Jill fra Breaking the Spine) og mye mer eller litt mindre. Vi får se hvor flink jeg er til å poste regelmessig.
Ta-ta for nå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar