20.01.2016

Mål for 2016


Enda et år er over. Det gikk fort og jeg føler ikke at 2015 var et spesielt bra men heller ikke et spesielt dårlig år. Mye forskjellig skjedde. Jeg var i Bergen, Trondheim, Oslo og  Paris. Jeg flyttet to ganger og jeg bestod alle de ordinære eksamenene mine. Jeg kjøpte også domene navnet boknerd.no. For en kort oppsummering av leseåret 2015 kan du klikke her (kommer). I år også har jeg også laget meg en liste over mål for det nye året som jeg håper å få gjennomført, listen ser slik ut:

  1. Lese 50 bøker. Hva er vi om ikke ambisiøse?
  2. Fullføre 7 serier
  3. Lese 5 klassikere
  4. Skrive oppsummering for hver måned som var
  5. Skrive litt om alle bøkene jeg leser på bloggen

Har du satt deg noen lesemål eller andre forsetter for 2015? Hvilke? 

1 kommentar:

  1. Jeg har også som mål å lese ca 50 bøker, men disse skal være fra bokhylla mi. Haha :D Hittil har jeg hatt en tendens til å kun lese lånte bøker(enten dine) eller fra biblioteket. Så vi får se hvordan det går ;D

    Ellers skal jeg prøve å fortsette med bokstoppet!
    - Siri

    SvarSlett