22.09.2015

Topp Ti Tirsdag: Høstens TBR

Jeg elsker å lage lister men er litt dårlig på å følge dem. Så her er mine topp ti bøker jeg har lyst til å lese i høst. Noen av dem er videreført fra min TBR som jeg la ut på en topp ti tirsdag i våres. Så selv om jeg ikke har for høye forventninger om å lese alle så vil jeg ihvertfall fullføre noen av dem!


Lese på nytt:
001. Lola and the Boy Next Door av Stephanie Perkins
002. Isla and the Happily Ever After av Stephanie Perkins
003. Fangirl av Rainbow Rowell

På tide å få fullført:
004. All the Lights We Cannot See av Anthony Doerr
005. Dreams & Shadows av C. Robert Cargill
006. Dronningen av Tearling av Erika Johansen

Oppfølgere jeg drømmer om å fortsette på:
007. Blood of Olympus (Heroes of Olympus #5) av Rick Riordan
008. Cress (The Lunar Chronicles #3) av Marissa Meyer
009. Evna (Ravneringene #3) av Siri Pettersen
010. The Well of Ascension (Mistborn #2) av Brandon Sanderson

1 kommentar:

  1. Du må lese Dronningen av Tearling! Den er sååå bra, weee :D
    Ellers vil jeg også fortsette å lese Cress og Evna. Jeg henger så mye etter!
    - Siri

    SvarSlett