01.06.2015

Måneden som var: Mai

Overraskende nok fikk jeg lest noen bøker i mai selv om det var eksamensperiode. Jeg leste to bøker jeg likte veldig godt. Nå er jeg derimot enda mer klar for sommerfeire, så jeg får lest mye. Også er jeg klar for å tjene penger så jeg kan få kjøpt meg noen nye bøker. Ble lite innkjøp denne måneden.

Lest i Mai:
 

Innkjøp i Mai:
kindle
A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas
The Fill-In Boyfriend av Kasie West

Vil lese i Juni:
The Final Empire av Brandon Sanderson
Den fantastiske reisen til fakiren som gjemte seg i et Ikea-skap av Romain Puértolas
In the Afterlight (Darkest Minds #3) av Alexandra Bracken
End of Days (Penryn & the End of Days #3) av Susan Ee
Blood of Olympus (The Heroes of Olympus #5) av Rick Riordan

2 kommentarer:

  1. Flinke Elena :D Jeg er også veldig motivert til å lese bøker nå! Tror jeg leste 4-5 bøker i mai om jeg ikke tar feil.

    - Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Siri :P Jeg også kjøpte meg netto 3 nye bøker og har 3 på vei i posten. ooopsi.

      Slett