03.08.2014

Måneden som var: Juli

Så nå har jeg flyttet! Jeg befinner meg nå i Trondheim. Dessverre har jeg vert veldig travel og kommer til å være veldig travel i ukene fremover. Jeg skal derimot prøve å få skrevet anmeldelser for bøkene jeg har lest i de siste. Dessverre fikk jeg bare med meg fire bøker i flytteprosessen, men som trøst har jeg ihvertfall en del bøker på kindelen min.


Lest i juni:
Sweet Reckogning av Wendy Higgins
Et Sekund om Gangen av Sofia Nordin
On the Fence av Kasie West - anmeldelse
Immortal Rues av Julie Kagawa (lest på nytt)

Kjøpt på kindle:
The Unbecoming of Mara Dyer av Michelle Hodkin

Vil lese i juli:
The Hobbit av J.R.R. Tolkien
Silver Shadows av Richelle Meade
Isla and the Happily Ever After av Stephanie Perkins

2 kommentarer:

  1. Mente du å skrive bøker som er lest i juli? Eller har du kanskje ikke skrevet et tidligere innlegg om juni.. Klarer ikke å huske, men synes jeg leste et slikt innlegg like etter at du kom hjem fra Frankrike, haha :)

    Wee, nå vil jeg også lese Isla and the Happily Ever After! Fikk også lest Lola and the Boy NeXT door denne måneden, og jeg likte den såå godt! Synes Perkins skriver om så originale ungdomsforelskelser så hun er virkelig en inspirasjonskilde!

    Juli var en fantastisk lesemåned, og jeg fikk lest 14 bøker. 7 av dem var bøkene i Narnia-serien, så nå har jeg endelig lest den serien :D


    - Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, mente juli. Ser jeg var litt stresset da jeg skrev dette :) Jeg holder på med Isla & the Happily Ever After nå. Åh den er så søt!

      Slett