04.07.2014

Måneden som var: Juni

Det har vert mye jobbing på meg denne måneden og lite lesing. Jeg mistet leselysten en liten stund men nå føler jeg den er tilbake. Jeg skal prøve å slippe meg løs på "Bøker jeg eier men ikke har lest" listen min. Jeg har til og med laget meg en liten boks der jeg skrevet ned alle titlene på ulike papirlapper og puttet de oppi. Det er også noen nye bøker og serier som kommer ut som jeg ønsker å få lest! I tillegg til alt dette så flytter jeg offisielt til Trondheim 29. juli. Jeg gleder meg til å legge ut på nye eventyr, å begynne å studere i en helt ny by og bo borte fra familien.

Lest I Juni:
Where the Stars Shine av Trish Doller
Since You've Been Gone av Morgan Matson - anmeldelse
Jellicoe Road av Melina Marchetta - anmeldelse
The Book of Broken Hearts (lydbok) av Sarah Ockler - anmeldelse
Soul Love (Sjelevenner) av Lynda Waterhouse

Kjøpt:
bokform:

kindle:
Where the Stars Still Shine av Trish Doller
Since You've Been Gone av Morgan Matson


Vil lese i Juli:
Seige and Storm (The Grisha 2) av Leigh Bardugo
Ruin and Rising (The Grisha 3) av Leigh Bardugo
Sweet Reckoning av Wendy Higgings
Silver Shadows (Bloodlines 5) av Richelle Meade
3 bøker fra denne listen: "Bøker jeg eier men ikke har lest"

3 kommentarer:

  1. Synd boklysten har vært så dårlig denne måneden, og jeg håper det vil endre seg denne måneden :)!

    Gleder meg allerede til du skal flytte oppover, og jeg håper det ordnet seg med boplass :) !

    - Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, holder allerede på med min andre bok denne måneden å ser lyst ut :P

      Ja, jeg og to venninner har fått oss leilighet på Øya! Det er litt skummelt siden vi ikke har sett den selv enda, men venninnen vår som studerer der oppe sa det så bra ut så vi stoler på henne. Gleder meg også! :-D

      Slett
  2. SV- Ja, da er du heldig! Øya er ganske i sentrum, og har gode bussforbindelser til så og si alle skolene og rundt omkring. Selv bor jeg ganske i huttiheita for tida, men det er igjen ganske nærme Dragvoll.:)

    SvarSlett