20.07.2013

The Tiny Book of Tiny Stories av Hitrecord og Joseph Gordon-Levitt

Forfatter: HitRECord og Joseph Gordon-Levitt
Utgitt: 6. desember 2011
Forlag: It Books (HarperCollins)
Språk: Engelsk 
Format: Innbundet
Kjøp fra BookDepository

For å være helt ærlig så kjøpte jeg mest denne boken fordi Joseph Gordon-Levitt var med på å gi den ut. Du kan ikke ha sett "10 Things I Hate About You" eller "Inception" og ikke si at han er skjønn. Jeg ble positivt overasket over boken og angrer ikke på at jeg kjøpte den!

Boken består av 67 små historier som hver er kombinert med en passende illustrasjon. Slik jeg har forstått det kan skribenter og illustratører samarbeide via hitrecord.org, som så har valgt noen av disse samarbeidene å publisert dem i boken. Det skal komme tre slike bøker, og dette er den første.

Her er noen av mine favoritt "historier" fra boka (klikk på dem for større bilde)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar