19.02.2013

Nytt Design #3

Hei,

jeg har lagt inn et nytt design, så viss du ser noen rare farger som ikke passer inn et sted så er det bare å gi en lyd. På en eller annen måte klarte jeg også å gjøre den midterste delen, her innlegget står, mye mindre. Det var ikke med vilje, og når jeg har viljestyrke til det skal jeg prøve å få gjort den større igjen.

Også må jeg si at jeg kjøpte meg Boundless, bok tre i Unearthly serien av Cynthia Hand, så den er så absolutt lagt til på leselisten for måneden.

Mvh,
Elena

2 kommentarer:

  1. Dette ser bra ut, Elena. Du er dyktig som har fikset på dette selv :D

    Det jeg la merke til er kildene dine, de stemmer kansje inne når du har byttet header? Og så er den gule skriften i Bloglovin funksjonen din nesten usynlig, så den kan det være smart å endre på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk. Tror det skal være fikset nå, og takk igjen for at du sa i fra! :-)

      Slett