14.11.2012

Månden som var: Oktober

Hei,

Hva er nytt?
Jeg har lest siste utgitte bok i Percy Jackson serien, Mark of Athena, som var fantastisk. Anbefaler Percy Jackson serien til alle som ikke har lest den, og Heroes of Olympus til de som ikke turte å plukke den opp da de var ferdig med Percy Jackson og Olympierne serien!

Jeg har begynt å lese The Lost Prince, som er en første bok i en ny serie av Julie Kagawa. Det er en spin-off på Iron Fey serien, som handler om Meghan Chase. Den nye serien handler om hennes lillebror, som for alt i livet prøver å unngå eventyr- og feverdenen, Nevernever, han ble kidnappet til som barn. Jeg prøver også å få lest ut Tales of the Greek Heroes av Roger Lancelyn Green, som er en samling med historier om greske helter.

Min veninne kom også med The Fault in our Stars av John Green til meg i dag. Vi har fått i oppgave å lese en bok i engelsken, så jeg har funnet ut at jeg like godt kan lese den. Gleder meg som et lite barn, har bare hørt positivt om denne boka og forfatteren. Utenom denne har jeg to bøker jeg har lånt av henne, som jeg burde få somlet meg til å lese.

Det blir derimot treigt med lesing fremover, siden jeg har flere tentamener og prøver hver uke fra til jul nå! Jaja, den tolvte desember reiser jeg til Dublin med to av mine bokelskende venninner, så det skal bli et gøy avbrekk og en fin opplevelse.

Snakkes,
Elena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar