06.05.2012

In My Mailbox #2

Ideen bak In My Mailbox (ukentlig meme startet av The Story Siren) er å bringe bøker frem i lyset for andre blogglesere og bloggere.

En tur til byen fører heldig vis som oftest med seg nye bøker og en tur på kino. (Noen venninner av meg og jeg så Avangers, og jeg har kommet til den konklusjon at det er en av de beste filmene jeg har sett i mitt liv.) Her er de to jeg fikk tak i denne uken, de er begge oppfølgere i serier og jeg gleder meg til å lese dem!
Until I Die (Revenants Nr. 2) Av Amy Plum (Oppfølgeren til Before I Die) .
Pandemonium (Delirium Nr. 2) av Lauren Oliver (Til når jeg fullfører Delirium)

4 kommentarer:

  1. Veldig spennende innhold i postkassen din denne uken :) Pandemonium var veldig bra :) og jeg gleder meg til å lese Until I Die.

    Jeg har forresten kuttet ut både IMM og DAC etter at The Story Siren ble tatt for å plagiere to andre bloggere. Syntes det er skikkelig trist siden hun er en av bokbloggerne jeg og andre har sett opp til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Leste kort om den saken om The Story Siren, men skjønte ikke så mye. Kanskje jeg burde sette meg inn i det ja.
      Gleder meg til å lese Pandemonium!

      Slett
  2. Ohh, awesome books :D Hope you enjoy them ;) I loved Delirium but will never ever read Pandemonium. :) Ever! Have not read Die For Me yet; but I do have it and the second book :)
    Thank you for commenting on my WoW. <3
    Love, Carina @ Carina's Books

    SvarSlett
    Svar
    1. Why won't you read Delirium? I read some spoilers, so I'm kind of scared now, but I feel like I just have to read it.

      The Die For Me books were awesome but the lest one ended in a way that I was not to fond of. They are still great books though!

      Slett