03.04.2012

Topp ti tirsdag: Books To Read In One Day


Top ti tirsdag er et meme laget og hostet av The Broke and the Bookish
Bøker jeg leste ut på en dag.


1.Soul love av Lynda Waterhouse: Jeg har lest den så mange ganger at jeg kan allesetningene utenat. Så viss jeg har en lei dag pleier jeg å ta opp denne bare for å ha noe å lese.

2.Percy Jackson and the Last Olympian av Rick Riordan: Femte og siste bok i første serie om Percy Jackson. Det var spenning gjennom hele boka så klarte ikke å legge den fra meg.

3. Perfect Chemistry (serien) av Simone Elkles:Hele serien er lettlest, kjekk og man vil bare forsette å lese.

4. City of Bones av Cassandra ClareHadde kjøretime grytidlig om morgenen, så trengte noe å lese på bussen så jeg ikke sovnet før/etter. Dermed kjøpte jeg denne boka, noe som var en av mine bedre beslutninger her i livet.

5. Vampire Academy 1 og 2 av Richelle Meade: Spennende, bra skrevet og vel ikke like tykke som de neste fire bøkene. Loved every second, dette er den beste serien jeg har lest, hands down.

6. Clockwork Prince av Cassandra Clare: Because she did it again. (Les en av bøkene hennes så forstår du hva jeg mener.)

7.Divergent av Veronica Roth: Spennendes fra starten, så litt vanskelig å legge fra seg...

8.Half-Blood av Jennifer L Armentrout: Alt som ligner på Vampire Academy kan leses på under en dag. Det er et kjent faktum.

9.
Bloodlines av Richelle Meade: Forfatteren skriver velgid bra + det er etterfølgeren til Vampire Academy så man må lese så fort man kan for å finne ut hva som skjer.

10. Incarnate av Jodi Meadows: Lydbok + helg = done deal. Den var ikke det beste jeg har hørt/lest, men det gikk nå unna.

2 kommentarer:

  1. Herlig liste, Elena! Her fikk jeg noen nye tips. Boken du har på førsteplass har jeg faktisk ikke hørt om tidligere så den må jeg finne ut mer om :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg fikk den i en bokklubb da jeg var yngre. Det er en utrolig søt men trist historie.

      Slett